دسته بندی مصالح ساختمانی

مشخصات ، خرید و لیست قیمت انواع سنگ تراورتن در اصفهان

نکات مهم در خرید سنگ تراورتن | عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سنگ تراورتن :

سنگ تراورتن جزو پر مصرف ترین سنگ های ساختمانی می باشد . سنگ تراورتن اصفهان دارای تنوع و کیفیت بالایی می باشد . تراورتن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . از سنگ تراروتن می توان در نمای ساختمان و بسیاری دیگر از بخش های آن استفاده کرد . این سنگ دارای مزایا و ویژگی های مختلفی در بین ستگ های ساختمانی گروه بازرگانی ملکیان می باشد . ابتدا این محصول را بیشتر بشناسید سپس اقدام به خرید سنگ تراورتن در اصفهان نمائید .

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن, ابعاد سنگ تراورتن, ترکیب شیمیایی سنگ تراورتن, قیمت سنگ تراورتن ارزان, خرید سنگ تراورتن, سنگ تراورتن چیست, انواع سنگ تراورتن, سنگ تراورتن عباس آباد,سنگ تراورتن حاجی آباد,سنگ تراورتن آتشکوه,سنگ تراورتن ابیانه,سنگ تراورتن ابرکوه,

نحوه تعیین قیمت سنگ تراورتن | صنایع سنگ اصفهان :

 

هنگام خرید انواع مصالح ساختمانی مهم ترین نکته قیمت مناسب محصولات می باشد . به دلیل تنوع انواع سنگ ها و کیفیت آن ها اطلاع از قیمت دقیق سنگ ساختمان بسیار مهم است . قبل از اینکه قیمت مناسب محصولات سنگی را بدانید باید با عوامل تعیین کننده قیمت سنگ آشنا بشوید . 

 

عواملی تاثیر گذار بر روی قیمت سنگ تراورتن | قیمت سنگ تراورتن اصفهان :

 

معیار مختلفی بر روی قیمت گذاری سنگ های ساختمانی وجود دارند . نوع سنگ می تواند اولین معیار برای قیمت گذاری بر روی سنگ باشد . قیمت سنگ تراورتن نسبت به سنگ مرمریت و سنگ گرانیت پائین تر می باشد . اما پارامترهای دیگری نیز در این زمینه نقش دارند که به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

 

قیمت سنگ تراورتن در اصفهان با توجه به کیفیت | صنایع سنگ اصفهان :

 

سطح کیفی سنگ تراورتن ؛ از نکات مهم در تعیین قیمت آن محسوب می گردد . با توجه به ساختار و آنالیز سنگ ها ، آن ها را قیمت گذاری می کنند .  از طرفی درجه‌بندی کیفی تراورتن نظیر درجه یک، درجه دو و یا سنگ تراورتن درجه سوپر نیز خود عاملی در ایجاد تفاوت قیمت در این محصولات است.

 

بررسی تاثیر رنگ و طرح سنگ تراورتن بر قیمت آن :

 

طرح و بافت موجود در سنگ نیز جزو عوامل تعیین قیمت آن می باشد . سنگ تراورتن در طبیعت دارای رنگ های مختلفی می باشد . در صورتی که بافت و طرح موجود بر روی تراورتن دارای نظم بیشتری باشد ؛ هزینه سنگ تراورتن نیز بالاتر تعیین می گردد . با توجه به رنگ های تراورتن در طبیعتمی توان گفت سنگ‌هایی که در طیف رنگی روشن ( مانند خرید سنگ تراورتن کرم ) قرار می‌‌گیرند ، روشن‌ تر بودن سنگ تراورتن و در بین سنگ‌هایی با طیف رنگی تیره ، تیره‌تر بودن سنگ تراورتن مزیت محسوب می شود . این ویژگی ها باعث افزایش قمیت سنگ تراورتن اصفهان می‌شود .

سنگ های تراورتن را به دو شکل موج دار و بی موج برش می دهند . نحوه برش نمی تواند در قیمت سنگ های موج دار و بی موج تراورتن ملاک قرار بگیرد . با توجه به نوع سنگ و ابعاد و دیگر ویژگی‌ها هزینه هر یک از دو نوع سنگ برش خورده تراورتن می تواند بیشتر یا کمتر از دیگری باشد .

 

میزان تخلخل سنگ بر استحکام و هزینه سنگ تراورتن تاثیر گذار است :

 

همان طور که می دانید سنگ تراورتن یک سنگ متخلخل می باشد . این موضوع رابطه معکوسی با دوام سنگ ، کیفیت و استحکام تراورتن در برابر یخ زدن دارد . هر چه میزان تخلخل در تراورتن کمتر باشد تراکم و قیمت سنگ بیشتر می شود . هر چه این خلل ها در سنگ کمتر باشد ساب و صیقل نمودن آن را بهتر و راحت تر می کند . همین موضوع زیبایی سنگ را دو چندان می کند .

 

تاثیر گذاری ابعاد و قطر در قیمت سنگ تراورتن :

 

مشخصا هر چه قطر سنگ بیشتر باشد قیمت آن هم افزایش پیدا می کند . در نتیجه سنگ ها با ابعاد مختلف دارای قیمت های متفاوتی هستند . گران ترین سنگ تراورتن با توجه به ابعاد ، سنگ اسلب می باشد . دلیل ا« هم به صرق وقت بیشتر برای تولید سنگ در ابعاد بزرگ تر است .

روش های فرآوری سنگ تراورتن :

 

این سنگ با روش های مختلفی فرآوری می گردد . هم چنین با توجه به خلل های موجود در تراورتن ممکن است نیاز به استفاده از رزین ، اپوکسی و یا بتونه باشد . این مواد برای صیقل دادن سنگ و ساب آن استفاده می شود . به همین دلیل تاثیر مستقیمی بر روی قیمت سنگ تراورتن می گذارد .

سورت‌بندی سنگ تراورتن :

 

از عوامل دیگر افزایش هزینه سنگ تراورتن سورت بندی آن می باشد . سورت بندی انواع سنگ های ساختمانی بر اساس کیفیت ، طرح و رنگ ، عدم وجود ترک و پوسیدگی در سنگ انجام می شود . هر چه سورت‌بندی سنگ‌ها دقیق‌تر باشد قیمت آن‌ها نیز بالاتر می‌رود .

 

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن, ابعاد سنگ تراورتن, ترکیب شیمیایی سنگ تراورتن, قیمت سنگ تراورتن ارزان, خرید سنگ تراورتن, سنگ تراورتن چیست, انواع سنگ تراورتن, سنگ تراورتن عباس آباد,سنگ تراورتن حاجی آباد,سنگ تراورتن آتشکوه,سنگ تراورتن ابیانه,سنگ تراورتن ابرکوه,

از جمله معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین انواع سنگ‌های تراورتن موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

هر یک از این سنگ‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و با توجه به سطح کیفیت و بافت و رنگ‌شان قیمت‌گذاری می‌شوند . البته این سنگ‌ها با توجه به نوع بافت‌شان نیز به درجه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند . سنگ تراورتن یکی از مهمترین و پرطرفدارترین سنگ‌های ساختمانی است. با خرید سنگ تراورتن در بخش‌های مختلف ساختمان می‌توانید نمای زیبایی ایجاد کنید.

 

درجه‌بندی سنگ‌های تراورتن | سنگ های تراورتن پر کاربرد :

 

هنگام خرید سنگ تراورتن ، هزینه سنگ با توجه به نوع بافت و طرح سنگ متفاوت می باشد . در زیر به انواع درجه بندی تراورتن می پردازیم :

  • سنگ تراورتن درجه یک
  • سنگ تراورتن درجه دو
  • سنگ تروارتن درجه سه
  • سنگ تراورتن ممتاز
  • سنگ تراروتن سوپر

 

خرید سنگ تراورتن ارزان در اصفهان | صنایع سنگ اصفهان :

 

امروزه فروش اینترنتی سنگ تراورتن بسیار رایج شده است . این روش سبب شده تا فروشگاه‌های آنلاین سنگ ساختمانی بتوانند انواع سنگ تراورتن را با هزینه مناسب در اختیار خریداران قرار دهند . برای خرید انواع سنگ تراورتن می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی ملکیان تماس بگیرید .

بازرگانی ملکیان با سابقه درخشان در صنایع سنگ اصفهان آماده ارائه خدمات مناسب به شما مشریان گرامی می باشد . ایران نیاز به عنوان یکی از برترین عرضه‌کنندگان سنگ‌های ساختمانی به صورت آنلاین و با شرایط تضمین اصل بودن کالا و تحویل به موقع محصول ، آماده‌ی فروش انواع سنگ تراورتن با کیفیت و زیبا به شماست . سنگ تراورتن یکی از انواع پرکاربرد سنگ های ساختمانی است. از این سنگ در زمینه های مختلفی نظیر طراحی داخلی و همچنین نماکاری ساختمان استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *