دسته بندی مصالح ساختمانی, ورق های فلزی و آهن آلات

لیست قیمت ورق سیاه،انواع ورق سیاه،ورق سیاه اصفهان

لیست ورق سیاه | ورق سیاه فولاد مبارکه-اکسین خوزستان

بررسی تمام مشخصات فنی ورق سیاه اصفهان و ورق st37 :

آیا می دانید ورق ST37 چگونه تولید می شود ؟

برای تبدیل ورق سیاه ST37 به ضخامت مورد نظر باید پس از اماده سازی ورق به اسلب های استاندارد ST37 حدود 1280 درجه سانتی گرائ حرارت داد . این کار باعث می شود تا فرایند شکل دهی به روش نورد گرم و پوسته زدایی ورق را به ضخامت دلخواه در آورد .

هر چه دمای ورق آهن تولید شده کاهش یابد حجم ورق هم کمتر می شود .  پس می توان گفت که میزان کنترل برای تغییر سایز و شکل فولاد در ورق سیاه اصفهان ، در مقایسه با ورق روغنی کمتر می باشد .

برای خرید ورق سیاه با شماره های ۰۳۱۴۵۸۵۲۴۹۱ و ۰۹۱۳۱۱۷۱۱۳۱ و ۰۹۱۳۸۱۸۳۱۳۶ تماس بگیرید 

نحوه تولید ورق سرد از ورق ST37 در اصفهان :

از ورق سیاه برای تولید ورق روغنی ، ورق گالوانیزه ، ورق رنگی استفاده می شود . برای اطلاع از لیست قیمت ورق سیاه به صفحه ورق و آهن آلات در وب سایت ایران نیاز مراجعه کنید . برای تولید کردن ورق روغنی ابتدا ورق سیاه را طی فرایند نورد سرد قرار می دهند . بعد از انجام این مرحله سطح ورق کاملا صاف و شفاف خواهد شد . ورق سیاه اصفهان نسبت به ورق روغنی رنگ پذیری مناسب تری دارد . 

ورق سیاه چه تفاوتی با ورق روغنی دارد ؟

تفاوت ورق سیاه با ورق روغنی این است که برای تولید ورق روغنی ، ورق سیاه تولید شده را تحت فرآیند نورد سرد قرار می‎دهند تا سطح کاملا صاف و شفاف شود . ورق سیاه یا همان نورد گرم بر خلاف نورد سرد ضخامت کمتری داشته و استحکام بالاتری دارد . هر چه استحکام فولاد بیشتر شود ازدیاد طول نسبی آن کاهش پیدا می کند .

بررسی استاندارد ST37 ورق سیاه :

فولاد ST37 در دسته فولادهای کربن جزئی جای دارد . این فولادها چیزی در حدود 0.15 تا 0.30 کربن دارند . که این کربن کم آن را به فولاد نرم معروف کرده است . 

لیست ورق سیاه | ورق سیاه فولاد مبارکه-اکسین خوزستان | ورق سیاه اصفهان

قیمت ورق سیاه نمودار قیمت ورق سیاه اصفهان لیست قیمت فولاد مبارکه اکسین اهواز فولاد کاویان فولاد سبا

شناخت خواص فیزیکی ورق st37 :

این گرید از ورق به دلیل داشتن کربن کم جوش پذیری خوبی دارد . هر چه کربن بیشتر شود جوش پذیری ورق هم کمتر می شود . در واقع رابطه بین جوش پذیری با کربن معادل فولادها معکوس می باشد . گرید ST37 جزو فولاد های ساختمانی محسوب می شود . قطعاتی که تحت سایش قرار نداشته باشند و بر روی آن ها کار سخت صورت نپذیرد اغز این نوع ورق تولید می گردد . قیمت ورق ST37 با توجه به ضخامن ورق محاسبه می شود . 

دلیل نامگذاری ورق st37 :

عدد 37 که بعد از حروف ST می آید ،حداقل استحکام کششی ورق را نشان می دهد . این استاندارد مربوط به فولاد عملیات حرارتی است . ورق st37 تحت لیسانس استاندارد فولاد آلمان DIN 17100 قرار دارد . 

دو عددی که بعد حروف st می‎آیند یعنی 37، حداقل استحکام کششی را نشان می‎دهند، این استاندارد برای فولاد عملیات حرارتی مورد استفاده قرار نمی‎گیرد.در قالب قطعات فولادی مانند شمش فولادی ، میله سیم ، محصولات تخت و صفحات استیل مانند نوار استیل و لوله های فلزی جوش خورده تولید می شود . ورق های رولی ، دارای ضخامت کمتر از 1/5 هستند که فرم گیری ورق راحت تر انجام می شود . اگر ضخامت از 1/5 بیشتر گردد ورق را به صورت شیت در بازار عرضه می کنند . زیرا فرم گیری ورق سخت می شود . ورق های شیت را می توان به تکه های مستطیلی با اندازه های دلخواه برش داد 

 

کاربرد ورق سیاه :

به دلیل تولید به روش نورد گرم ورق های سیاه دارای سطح صاف و شفافی هستند . زیرا بعد از نورد گرم بر روی آن ها هیچ عملیاتی صورت نمی گیرد . از این رو در جاهایی که ورق سیاه استفاده ظاهری داشته باشد می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده کردن نیست . این ورق معمولا در ساختمان مصرف بیشتری دارد . 

قیمت ورق st37 در اصفهان | قیمت روز ورق سیاه :

گروه بازرگانی ملکیان در اصفهان  با تامین ورق‎ های سیاه با ابعاد مورد نظر مشتری رضایت مشتریان خود را در اولویت قرار داده است . کارشناسان ما آماده مشاوره و راهنمایی شما جهت اطلاع از قیمت ورق سیاه و ورق ST37 هستند .

 

برای خرید ورق سیاه با شماره های ۰۳۱۴۵۸۵۲۴۹۱ و ۰۹۱۳۱۱۷۱۱۳۱ و ۰۹۱۳۸۱۸۳۱۳۶ تماس بگیرید 

نکات مهم مربوط به خرید ورقدر ایران نیار :

لیست قیمت ورق سیاه با توجه به نوع ورق ، ضخامت و ، وزن ورق آهن متفاوت خواهد بود . انتخاب متریال و محصول صحیح یکی از مهم‌ترین مراحل پیش از خرید می‌باشد . بهتر است مشتریان نسبت به محصولات آهنی که خریداری می‌کنند ، آگاهی داشته باشند . با شناخت اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنند . در غیر این صورت انتخاب اشتباه محصول ، مشکلات جبران‌ناپذیری را ایجاد خواهد کرد . یکی از مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید ورق سیاه در اصفهان باید به آن توجه کرد ، قیمت محصول می‌باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *