تماس با ما :

وب سایت ایران نیاز به عنوان یک وب سایت تبلیغاتی و تحت مجموعه های نیازمندیهای صنعت و ساختمان و مجله خبری صنعت و ساختمان شروع به کار کرده و در نظر دارد بستر امنی را جهت خرید و فروش انواع مصالح ساختمانی و صنعتی به وجود بیاورد . عمده فعالیت ایران نیاز در زمینه های سنگ ، آجر ، کاشی ، سرامیک ،تجهیزات آشپزخانه و سایر مصالح مورد استفاده در صنعت ساختمان است.

صاحبان صنایع ، انبوه سازان و تولید کنندگان متریال های مختلف و مصالح ساختمانی میتوانند به راحتی نیاز های خود را در این وب سایت یافته یا خدمات و محصولات خود را آگهی نمایند. تیم مشاوره و تبلیغات مجازی ایران نیاز آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی در خصوص چگونگی تبلیغات در فضای مجازی، بستر سایت ، کانال تلگرام و اینستاگرام ایران نیاز به شما عزیزان میباشند .

راه های ارتباطی تماس با ما :

آدرس الکترونیکی :

شماره تماس :

۰۳۱-۴۵۸۵۲۴۹۱

۰۹۱۳-۱۱۷۱۱۳۱

۰۹۱۳-۸۱۸۳۱۳۶

آدرس :

اصفهان – منطقه صنعتی دولت آباد – ایستگاه شهریار

مصالح ساختمانی، عبارت است از موادی که برای ساخت‌وساز استفاده می‌شوند. بسیاری از موادی که به صورت طبیعی ایجاد می‌شوند، برای ساختن یک ساختمان کاربرد دارند. به غیر از مواد و مصالح طبیعی، برخی از مواد ساخته شده توسط انسان نیز به صورت ترکیبی، در ساخت‌وساز استفاده می‌شوند.

همان‌طور که گفته شد، مصالح ساختمانی شامل چوب، شیشه، بتن، خاک رس، سنگ، آهن آلات و… است. هنگام خرید مصالح ساختمانی لازم است نکات مختلفی را در نظر بگیرید؛ پارامترهایی مانند شرایط محیطی، استحکام مورد نیاز، ایمنی در برابر حوادث، آتش، باد و…. در محل زندگی شما استفاده از چه نوع مصالحی متداول است؟ آیا از مواد و متریال‌های جدید در سازه‌ها استفاده می‌شود؟

 

تماس با ما

مصالح ساختمانی پایه :

مصالح پایه شامل کلیه مصالح ساختمانی که در مرحله سفت کاری ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، می باشد. در این گروه از مصالح ساختمانی، انواع آجر و سفال شامل آجرنما و آجر فشاری، مصالح فلزی شامل انواع میلگرد و پروفیل یا ورق های آهنی و استیل، مصالح پودری و دانه ای نظیر شن و ماسه و انواع سیمان و آهک و گچ یا پودر سنگ، انواع ملات خشک مانند چسب کاشی، ملات های آب بند و گروت یا چسب بتن، انواع پانل و دیوار پیش ساخته شامل پانل های گچی و دیوارهای پیش ساخته بتنی و گچی است.

همچنین فراورده های بتنی و ملزومات بتن ریزی نظیر افزودنی ها و روان کننده های بتن، زودگیرکننده ها و دیرگیر کننده های بتن و نیز بلوک سیمانی، بتن آماده، تیرچه سقفی، واتر استاپ و… طبقه بندی می شوند. در فروشگاه اینترنتی ایران نیاز شما می توانید انواع مصالح پایه مورد نیاز در سفت کاری و بعضا نازک کاری ساختمان خود را بررسی، مقایسه و بصورت آنلاین خریداری نمایید.