لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک در اصفهان :

قیمت کاشی و سرامیک اصفهان با توجه به درجه کیفیت (کاشی و سرامیک درجه 1 ، کاشی و سرامیک درجه 2) و ابعاد آن متفاوت می باشد. عوامل موثر در قیمت کاشی و سرامیک اصفهان (کاشی و سرامک کف ، کاشی و سرامیک کف پذیرایی) شامل این موارد است :

 

ضخامت ، جنس خاک ، نوع پخت و طرح محصول ، کالیبره و لیزری ، برجستگی و سایز و نوع بسته بندی کاشی و سرامیک ارزان قیمت

 

برای آگاهی از قیمت روز کاشی و سرامیک های پر فروش با کیفیت عالی و ارزان قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید :

آقای ملکیان : 09131171131 

کاشی و سرامیک اصفهان

خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت در اصفهان :

برای کاهش هزینه ها و  خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت به این موارد دقت کنید:

  • حداقل 5 پالت در حدود 500 متر مربع سفارش دهید. برای این کار باید متراژ کار خود را بالا ببرید.
  • تا می توانید کاشی و سرامیک مورد نیاز را نقدی خرید کنید.
  • با مشاوره گرفتن از کارشناسان ما نوع و طرح مورد نظرتان را اعلام کنید. اینکونه ما می توانیم محصولات با قیمت مناسب تر را به شما پیشنهاد بدهیم.
  • برای کاهش هزینه خود می توانید تمام ظرفیت کامیون را برای حمل بار استفاده کنید. کامیون 6 چرخ حدود 500 مترمربع . کامیون 10 چرخ حدود 700 مترمربع .  تریلی بالای 1000 مترمربع ظزفیت حمل بار را دارد.

انواع کاشی و سرامیک درجه یک و دو در اصفهان :

کاشی و سرامیک های موجود در بازار به لحاظ شکل ظاهری و درچه کیفت شان به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.

 

کاشی و سرامیک درجه 1 ، کاشی و سرامیک درجه 2 ، کاشی و سرامیک درجه 3 ، کاشی و سرامیک درجه 4 

 

کاشی و سرامیک درجه 1 نسبت به سایر انواع خود از کاملا سالم و بی عیب و نقص در لعاب و لبه ها می باشد. کاشی و سرامیک های درجه پائین تر دارای لک و خال های کوچکی در سطح لعابدار شده هستند.ایران نیاز در راستای هدف اصلی خود که مشتری مداری است. اقدام به حراج سرامیک ارزان قیمت و حراج کاشی ارزان قیمت در انواع درجه یک و دو کرده است.

مهمترین خریداران کاشی صادراتی ایرانی در دنیا :

صادرات کاشی و سرامیک مرغوب کشورمان در دنیا به دلیل مرغوب بودن زبان زد همگان می باشد. در طول سال حدود 3 هزار تن انواع کاشی وسرامیک ارزان قمت و با کیفیت صادراتی به دیگر کشورها ارسال می شود. کشورهای قطر ، زوسی ، عراق و سوره بزرگترین خریداران کاشی و سرامیک ایرانی هستند.

کاشی و سرامیک ارزان قیمت ,کاشی ارزان , ارزانترین کاشی و سرامیک , تخفیف کاشی و سرامیک , سرامیک ارزان اصفهان , سرامیک ارزان قیمت تهران , سرامیک کف ارزان قیمت , سرامیک ارزان

آشنایی با 10 مدل کاشی و سرامیک ارزان قیمت :

کشی و سرامیک های پر مصرف در صنعت اخت و ساز شامل این موارد می شود :

کاشی های مسجدی ، کاشی های ارس ، کاشی های ضامن پاژ نیشابور ، کاشی بین کابینتی ،سنگ توالت ، سنگ سرویس بهداشتی طرح ماهور ، سرامیک کف پرسلان ، سرامیک پرسلان کالیبره ، سرامیک دیجیتالی ، کاشی ها و سرامیک های طرح پارکت ، سرامیک خاک سفید ، کاشی ها و سرامیک های فله ای ، سرامیک های نانو پولیش براق ، سرامیک های بیمارستانی.

 

در ایران شرکت های زیادی وجود دارند که در حال تولید و توزیع سرامیک ارزان قیمت می باشند. این شرکت ها برای این که در رقابت بازار از دیگران جلوتر بیفتند. گاهی محصولات خود را زیر قیمت بازار به فروش می رسانند که منتج به ارزان شدن کالا می شود.

 

زیباترین اقسام طرح های کاشی و سرامیک اصفهان :

جدیدترین و شیک ترین طرح های محصولات کاشی و سرامیک روز دنیا که از مقاوم ترین آنان نیز هستند :

  • کاشی های هفت رنگ
  • طرح صخره
  • کاشی های طرح ماهور
  • سرامیک ها و یا کاشی های طرح پارکت
  • کاشی های دیجیتالی
  • کاشی های کالیبره درجه یک
  • سرامیک های اتاق عمل
  • کاشی ها و سرامیک های طرح آشپزخانه و سرویس بهداشتی
  • کاشی های کف

برای منزل و محیط کار خود می توانید از کاشی های ساده و بدون طرح استفاده کنید. این کاشی ها هم مقرون به صرفه هستند و هم دارای قیمت مناسب تری می باشند. البته از نطر مقاومت و زیبایی نسبت به سایر کاشی و سرامیک ها دارای سطح کیفی کمتری می باشند. تنها مزیت قابل ذکر برای فروش این محصول قیمت پایین تر آن است.

محدوده قیمت کاشی و سرامیک :

 با توجه به قیمت کاشی و سرامیک و کیفیت ساخت در دسته بندی های مختلفی چینش می شوند. اصولا کاشی و سرامیک های دارای طرح و نقش زیبا و مقاومت بیشتر دارای قیمت بالاتری هستند. کاشی های آپارتمانی مجلل و نمونه های شیک دیجیتالی و کاشی و سرامیک های سه بعدی و جدید که به طبع قیمت بالاتری نسبت به مدل های قدیمی خود دارند را نیز برخوردار می باشند.

سایز کاشی ها هم در قیمت گذاری آن نقش مهمی دارد. هر چه اندازی کاشی بزرگ تر شود قیمت آن هم بیشتر می شود. کاشی های کوچک تر هم در رنج قیمتی پایین تری قرار می گیرند. نمونه کاشی و سرامیک ارزان قیمت هم در بازار موجود است.برخی از کاشی های کف ساده و کاشی و سرامیک های سفید بدون طرح با سایز های کوچک تر که معمولا در کف ساختمان و آپارتمان های مسکونی از آن ها استفاده می شوند جزو این دسته محسوب می شوند.

کاشی و سرامیک ارزان قیمت ,کاشی ارزان , ارزانترین کاشی و سرامیک , تخفیف کاشی و سرامیک , سرامیک ارزان اصفهان , سرامیک ارزان قیمت تهران , سرامیک کف ارزان قیمت , سرامیک ارزان

کاشی چیست ؟ سرامیک چیست ؟

کاشی در واقع محصولات ساخته شده از جنس سفال و سرامیک است که در مرحله نازک کاری ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. کاشی یا همان سنگ مصنوعی از نام شهر کاشان در اوایل دوره اسلامی گرفته شده است که مرکز صنعت سفال سازی در آن دوران بوده است .

کاشی از دانه های ظریف و متخلخل تشکیل شده و در دمای 1000 درجه سانتی گراد پخته می شود. کاشی در انواع کاشی لعابدار و کاشی بدون لعاب تولید می گردد. سطح رویه لعاب کاشی می تواند براق ، نیمه براق ، مات ، ساده ، گلدار ، سفید و یا رنگی باشد.

البته می دانیم که بطور کلی به مواد غیر آلی غیر معدنی جامد و غیر فلزی ، سرامیک گفته می شود که با توجه به این تعریف کاشی ها نیز نوعی سرامیک محسوب می شوند. کاشی به دو دسته کاشی کف و کاشی دیواری تقسیم می شود. نوع کفی آن اصطلاحاً در بازار ، سرامیک نامیده می شود.

بنابراین با توجه به تعریف اصلی سرامیک ها ، سرامیک های موجود در بازار در حقیقت همان کاشی کفی است و منظور ما از سرامیک همان کاشی کف می باشد و نه تعریف عام سرامیک ها. به عبارت دیگر تفاوت کاشی دیوار با کاشی کف در استحکام ، درصد جذب آب و کیفیت لعاب روی آن دارد و اگر لعاب روی کاشی از جنس سرامیک باشد به آن اصطلاحاً سرامیک گویند.

خرید کاشی – کاشی اصفهان – کاشی ارزان

برای خرید کاشی انتخاب های متعددی خواهید داشت به همین دلیل برای خرید کاشی ارزان قیمت بهتر است انواع کاشی و کاربرد آن را بشناسید. کاشی های سرامیکی و چینی جزو بهترین و مرغوب ترین نوع از انواع کاشی هستند. در عین حال کاشی های شیشه ای ، کاشی های سیمانی ، کاشی های فلزی و کاشی های سنگی  در بازار فروش کاشی اصفهان وجود دارند که آنها نیز زیاد طرفداران خاص خود را دارند.

کاشی ارزان قیمت نوعی از کاشی است که در نهایت برای شما مقرون به صرفه تمام خواهد شد. اما در کنار قیمت پایین آن لازم است که استاتدارد لازم و کیفیت مطلوب را داشته باشد تا در نهایت از لحاظ هزینه تعمیر و تعویض هم تا سال ها به دور باشید. پس در زمان انتخاب و خرید کاشی اصفهان تنها به قیمت محصول توجه نکنید ، ویژگی های انواع کاشی انتخابی خود را نیز در نظر بگیرید.

کاشی و سرامیک ارزان قیمت ,کاشی ارزان , ارزانترین کاشی و سرامیک , تخفیف کاشی و سرامیک , سرامیک ارزان اصفهان , سرامیک ارزان قیمت تهران , سرامیک کف ارزان قیمت , سرامیک ارزان

خرید سرامیک – سرامیک اصفهان – سرامیک ارزان

جهت خرید سرامیک اگر می خواهید قیمت سرامیک ارزان شود باید متراژ خرید خود را بالا ببرید. خرید سرامیک را نقدی انجام دهید ، قیمت سرامیک ارزان قیمت از رنج قیمت 12000 تومان شروع می شود و تا 19000 تومان قیمت گذاری می گردد. مشتریان می توانند برای خرید سرامیک ارزان ، خرید های خود را از انواع محصولات سرامیک استان اصفهان و یزد انجام دهند.

 برای خرید سرامیک اصفهان می توانید بهترین زمان را که فروشندگان اقدام به فروش سرامیک با تخفیف های ویژه می کنند اقدام نمائید. سرامیک ارزان اصفهان را با طرح های گوناگون از بازار خریداری کنید که دارای مدل های متفاوتی هستند و در عین حال ارزان نیز می باشند. همچنین “ایران نیاز” مرجع فروش آجر نما نسوز در اصفهان و سراسر ایران می باشد.

 

برای آگاهی از قیمت روز کاشی و سرامیک های پر فروش با کیفیت عالی و ارزان قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید :

آقای ملکیان : 09131171131