مقاله های آجر

مراحل تولیدآجرنسوز

قیمت خرید انواع آجر نسوز نما | قیمت آجر نسوز | آجر نسوز ارزان قیمت

تولید آجرنسوز چگونه انجام می شود ؟

برای تولید آجر نسوز ارزان قیمت و با کیفیت مراحل مختلفی وجود دارد که در زیر به بررسی آن ها می پردازیم :

1 – استخراج خاک نسوز :

خاک نسوز در دمای 1500 درجه خواص فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ می کند. خاک نسوز ، محصولات آجر نسوز ایران نیاز از بهترین معادن در ایران استخراج می گردد. به همین دلیل آجرهای نسوز با کیفیت ایران نیاز در سراسر ایران دارای مشتریان ثابت شده است.

2 – آماده کردن خاک نسوز برای تولید آجر نسوز :

پس از بارگیری خاک نسوز توسط نوارهای نقاله به خط تولید منتق می شود. سپس مواد اولیه برای کلسینه شده با درجه حرارت معین را وارد کوره ها می کنند. بعد از آن محلول چسب به این مواد اضافه می گردد. میکسرها این مواد را با یکدیگر مخلوط می کنند. و در سیلوهای ذخیره کردن کلسینه براس پرس کردن نگهداری می شوند. در کارخانه های مکانیزه این مواد با فشار مابین 400تا1400 تن با پرس های هیدرولیک تحت فشار قرار می گیرند که درنهایت به مرحله پخت برسند.

3 – پختن خشت خام آجر نسوز در کوره :

بعد از اینکه خشت خام وارد کوره پخت شد. خشت ها درون قالب هایی با دمای 1200 تا 1550 درجه قرار می گیرند تا پخته شود.

4 – بسته بندی و انبار آجر نسوز :

پس از پخت آجرهای نسوز درون کوره و پائین آمده درجه حرارت کوره پخت ، آجر نسوز پخته شده را خارج می کنند. آجر نسوز به صورت شیرینگ و کارتنی بسته بندی و به بازار عرضه می شود.

 

تخمین قیمت آجر نسوز نما :

عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت آجر نسوز نما دخیل هستند. قیمت این آجرها با توجه به رنگ ، طرح ، ابعاد ، متراژ بنا تعیین می شود.

چگونه باید از لیست قیمت آجر نسوز مطلع شد؟

برای اطلاع از موجودی انبار و لیست قیمت آجرهای نسوز با توجه به متراژ پروژه ، کافیست با مدیر فروش ایران نیاز با شماره همراه  ۰۹۱۳۱۱۷۱۱۳۱ تماس بگیرید.

 

ایران نیاز عامل فروش کارخانه های تولید آجر در ایران آماده ارائه هر گونه خدمات و مشاوره در زمینه خرید آجر نسوز ارزان قیمت ، قیمت آجر نسوز اصفهان و قیمت آجر نما نسوز به مشتریان گرامی می باشد