مقاله های آجر

راهنمای انتخاب آجر نما طوسی نسوز

نمای آجر نسوز طوسی

قیمت آجر نسوز طوسی درجه یک :

در حال حاضر با توجه به نوسان قیمت بازار آجر نسوز نما نمی توان دقیقا قیمت آجر نسوز طوسی درجه یک را مشخص نمود. اما مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به سایت ایران نیاز و ارتباط با کارشناسی فروش آجر نسوز طوسی از قیمت این محصول خاص و زیبا اطلاع پیدا کنند. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی خریداران آجر نما نسوز طوسی در ایران نیاز هستند.

انواع رنگبندی آجر نسوز :

آجر نسوز دارای ویژگی و خصوصیت های بسیار خوبی می باشد. به همین دلیل استفاده از آجرهای نسوز مخصوصا آجر نسوز نما طوسی رنگ در نمای ساختمان کاربرد فراوانی پیدا کرده است. استان های مرکزی بیشتر تمایل به استفاده از آجرهای نسوز تیره رنگ دارند. در حالیکه هر چه از این استان ها دورتر شوید مشاهده می کنید که استفاده از آجرهای نسوز روشن تر بیشتر کاربرد دارد.

در ساختمان سازی به سبک مدرن استفاده از آجر نسوز با قیمت و کیفیت قابل قبول افزایش پیدا کرده است. به طور کلی رنگ های معمول آجر نسوز شامل این رنگ ها می شود :

آجر نسوز زرد کلاسیک،آجر نسوز آبی،آجر نسوز قهوه ای،آجر نسوز کرم، آجر نسوز خاکستری، آجر نسوز طوسی، آجر نسوز مشکی

 این آجرها امروزه با انواع و اقسام طرح های برجسته و همچنین ساده تولید و عرضه می‌ گردند. این آجرها اصولاً با ضخامت های خیلی کم به بازار مصرف مشتریان عرضه می شود. سایز و ابعاد آجرهای نسوز اصولاً با ضخامت های 2/5 سانتیمتر و در ابعاد گوناگون به بازار ارائه می گردند.

تاثیر رنگ های آجر نسوز بر روی افراد :

همان طور که می دانید طبق تخقیقات علمی ثابت شده است که رنگ ها می توانند بر روی عواطف و روحیات افراد تاثیر زیادی بگذارد. تولیدکنندگان آجر نسوز اصفهان اصولاً رنگ ظاهر بنا را به شکل های گوناگونی به مخاطبین و مشتریان خود القا می کنند. یک رنگ می تواند احساسات فرد را برانگیزد.

بنابراین بهتر است که افراد سعی کنند از آجر نسوز با رنگ های مناسب روحیه خود جهت ساختمان استفاده کنند. تا بتوانند معماری فضا را مناسب تر خلق کنند. امروز با استفاده از رنگ بندی های متناسب در فضا و نمای یک ساختمان می توانید محیطی آرامش بخش جذاب و پر انرژی داشته باشیم و این امر سبب می گردد بر زندگی افراد تاثیر زیادی داشته باشد.

قیمت آجر نسوز طوسی درجه یک اصفهان

فروش ویژه انواع آجر نسوز طوسی اصفهان :

برای خرید انواع آجر نما می توانید به صورت تلفنی سفارش خود را از طریق این سایت با کارشناسان گروه بازرگانی ملکیان ثبت نمائید. علاوه بر خرید آجر نسوز طوسی مورد نظر می توانید از نظرات کارشناسان واحد فروش ما در این سایت بهره مند گردید.

پیشنهاد می کنیم حتما از مشاوره ما در خرید انواع آجر نما نسوز اصفهان استفاده کنید.  تا یک خرید کاملا معقولانه و مناسب داشته باشید و از خرید خود راضی باشید. با توجه به نوسان قیمت ها، قیمت آجر نسوز را نمی توان به طور دقیق تعیین نماییم.

 

خواص رنگ آجر نسوز طوسی برای نمای آجری و دکوراسیون دیوار :

رنگ طوسی رنگی بسیار خنثی می باشد، از دیرباز این رنگ نماد بی طرفی و اعتماد و اطمینان و عقل و درایت می باشد.

رنگ خاکستری نماد آرامش و صرفه جویی می باشد از همین رو برای رنگ آجر نسوز طوسی دیوار، یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

از دیگر خواص آجر نسوز خاکستری رنگ کاهش استرس و اضطراب و کاهش خستگی و بی حالیست.

آجر طوسی نسوز رنگ یا آجر خاکستری نسوز رنگ محصول جدید ایران نیاز می باشد.

ابعاد آجر نسوز نما طوسی دکوراتیو  30*7 می باشد.

آجر نسوز طوسی اصفهان

آجر نسوز سفید و آجر نما نسوز طوسی یکی از بهترین گزینه ها برای نمای ساختمان و نمای داخلی با طیف رنگی متنوع با قیمت مناسب در اصفهان هستند. آجرنما طوسی یکی از پر فروش ترین آجرها می باشد. آجرهای نسوز طوسی پرکاربردترین آجر نما در طراحی بیرونی نمای منازل می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *