مقاله های آجر

تولید و عرضه آجردر ایران

آجرهای نسوز ایران نیاز ضد شوره و دارای گارانتی 15 ساله است. انواع آجر نما نسوز قیمت مناسب و دارای نماد استاندارد ملی و بدون تغییر رنگ را فقط از ما بخواهید. ایران نیاز سال هاست که در زمینه تولید و عرضه انواع آجر نسوز نما در سراسر کشور فعال بوده و همواره یکی از محبوب ترین نماد در بین تولید کنندگان این عرصه شناخته می شود.

 

تولید و عرضه انواع آجر نسوز نما در ایران| فروش انواع آجر نسوز نما در طرح های متنوع مناسب برای نمای داخل و بیرونی ساختمان

آجر نسوز انگلیسی

آجر نسوز انگلیسی

آجر نسوز شاموتی

آجر نسوز شاموتی

آجر نسوز کف فرش

آجر نسوز کف فرش

آجر نسوز سفید

آجر نسوز سفید

آجر نسوز مشکی

آجر نسوز مشکی

آجر نما پلاک (کارتنی)

آجر نسوز ال

بررسی و مقایسه قیمت آجر نسوز نما با آجر معمولی

در مورد قیمت آجر نسوز اگر بخواهیم به صورت کلی بیان کنیم، قیمت انواع آجر نسوز نما نسبت به سایر آجرنماها بالاتر است. دلیل این امر هم بالا بودن هزینه خاک نسوز و مواد اولیه برای تهیه این آجر نسبت به سایر متریال ها می باشد. همین موضوع سبب شده تا قیمت هر متر مربع آجر نما نسوز در مقایسه با سایر آجرها کمی بیشتر شود.

تعریف آجر نسوز چیست

آجر نسوز یا fire brick یکی از انواع آجر های ساختمانی است که مقاومت دمایی بیشتری دارد و اغلب در کوره های ذوب و مصارف صنعتی کاربرد دارد. هر چند با توجه با تغییراتی که در این محصول بوجود آورده اند و داشتن طرح و رنگ های متنوع بسیار زیبا و چشم نواز برای نمای ساختمان هم قابل استفاده است. اگر بخواهیم دقیق تر آجرهای نسوز را معرفی کنیم در واقع این آجرها نوعی چینی هستند که از خاک های نسوز تهیه و تولید می گردد. چینی هم دارای ساختاری متراکم و ظریف تر نسبت به سفال است که نوعی سرامیک مرغوب به شمار می آید. دمای پخت آجر نسوزها در حدود 1500 درجه سانتی گراد ذکر شده است.

تخمین و محاسبه کردن تعداد آجر نما در هر متر مربع

در بازار فروش انواع آجر نما ، این محصولات را به صورت متری و یا عددی به فروش می رسانند. با توجه به این موضوع برای محاسبه قیمت هر متر مربع آجر نما نسوز باید بدانیم در هر متر مربع چه تعداد آجر باید خریداری شود. نکته مهم دیگری که باید حتما در خرید متراژ مورد نیاز آجرنما نسوز در نظر داشت اندازه بندکشی بین آجرها است که باید از متراژ آجرنسوز محاسبه شده کم شود. در این روش حدودا یک سانتیمتر برای عرض و طول هر آجر بندکشی در نظر گرفته خواهد شد.

 

از جمله مشکلاتی که همواره با آن مواجه خواهید شد طریقه تخمین تعداد آجر نسوز در هر متر مربع است. برای همین منظور ما قصد داریم تا به روش هایی که قبلا با آن روبرو بوده ایم و تجربه خوبی را برای ما به ارمغان آورده است ، آموزش محاسبه تعداد آجر نسوز مورد نیاز در یک متر مربع را به شما ارائه بدهیم :

 

ردیف سایر و ابعاد آجر نما تعداد آجر در یک متر مربع
1 7*31 39
2 7*32 38
3 10*10 92
4 15*15 38
5 20*20 23
6 10*20 16
7 5/5*26 60
8 5/5*20 80
9 6*22 67
10 7*25 45

 

تولید و عرضه انواع آجر نسوز نما در ایران

مواد تشکیل دهنده آجرنسوز نما ایران نیاز

آجر نسوز ایران نیاز از پوکه های معدنی و کانی های خاصی که نسوز هستند و در برابر دماهای بالا مقاومت دمایی خوبی دارند تشکیل شده اند. مواد نسوز جزو متریال های اولیه برای تولید این آجر نما ها می باشد که سرامیکی یا غیر فلزی هستند. پایداری بالا در درجه حرارت های زیاد از خصوصیات این مواد است. مواد نسوز باید قابلیت حفظ خواص شیمیایی و فیزیکی را در حرارت های بالا داشته باشد.

استفاده از آجر نسوز دارای مزیت های زیر است :

آجرهای نسوز ایران نیاز از نظر کارایی و دوام مشابهی در کشور ندارد زیرا این آجرها دارای فرمول ویژه ای بوده که آن را از سایر آجرهای نما نسوز متمایز می کند و دارای مزایای زیر می باشد :

  • تنوع رنگ در انواع آجر نسوز و مقاومت بالا
  • سازگاری خوب با شرایط مختلف آب و هوایی و محیط زیست
  • تنوع سایز زیاد و عایق در برابر سرما و گرمابهای تمام شده آجر نسوز نما ایران نیاز نسبت به سایر مصالح بهتر است. (کاهش هزینه ها با قیمت مناسب آجر نسوز نما)

 

خرید آجرنسوز برای زیبا سازی نمای داخل و بیرون منزل

اولین جایی که چشم هر شخصیربه آن معطوف می شود درب ورود و نمای داخلی خانه شماست ، این چشم انداز قطعا بر روی ذهن مهمان های شما و همسایه ها تاثیر گذار خواهد بود. نمای آجر نسوز در صورتی که به خوبی طراحی و اجرا شود در ساختمان های اداری و تجاری اثرات مهم و مطلوبی را بر روی بازاریابی آن ها می گذارد. اجر نما نسوز یکی از بیشترین نقش ها در تاثیر گذاری را در طراحی و اجرای نمای داخلی و خارجی ساختمان خواهد داشت.

سادگی یکی از بهترین روش های طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی است. اما برای جلوگیری از حس خستگی می توان از الگوهای متنوع آجرنسوز برای دادن عمق، ایجاد سایه روشن های مختلف و دادن شفافیت به قسمت هایی از نما استفاده کرد.

 

فروش و قیمت خرید آجر نسوز نما ، یک انتخاب مناسب

خرید آجر نما اصفهان در بین مصالح ساختمانی قطعا یک انتخاب مقرون به صرفه برای شماست. این آجرها در برابر باران های اسیدی و حرارت مقاومت بالایی داشته و تا سال ها تازگی و طراوت را در نمای منزل تان نمایان می کند . علاوه بر این موارد نمای آجر نما نسوز طول عمر بیشتر و جذابیت و چشم نوازی فوق العاده ای دارد. از طرف دیگر به عنوان عایق عمل کرده و نقش عمده ای در صرفه جویی در مصرف انرژی دارد.

مشتری گرامی برای دریافت لیست قیمت محصولات آجر نما نسوز ایران نیاز به صفحه لیست قیمت مراجعه یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *