لیست قیمت انواع ورق گالوانیزه اصفهان

لیست قیمت ورق گالوانیزه اصفهان

قیمت ورق گالوانیزه اصفهان با توجه به کیفیت ورق می تواند متغیر باشد. با توجه به کارخانه های مختلف تولید کننده انواع ورق های گالوانیزه در ایران قیمت ورق گالوانیزه در این کارخانه ها با یکدیگر متفاوت است. این کارخانه های های تولید کننده ورق های گالوانیزه عبارتند از ورق گالوانیزه کاشان ، ورق گالوانیزه هفت الماس ، ورق گالوانیزه شهرکرد، ورق گالوانیزه تاراز. در بازار ایران علاوه بر محصولات تولید داخل ورق گالوانیزه کره، ورق گالوانیزه چین، ورق گالوانیزه قزاق و ورق گالوانیزه هند نیز موجود است.

 

برای اطلاع از قیمت ورق های گالوانیزه کارخانه های مختلف می توانید از طریق سایت ایران نیاز و تماس با شماره های ۰۳۱۴۵۸۵۲۴۹۱ و ۰۹۱۳۱۱۷۱۱۳۱ و ۰۹۱۳۸۱۸۳۱۳۶ قیمت انواع ورق گالوانیزه را به روز دریافت نمائید.

 

تاثیر کیفیت و ضخامت بر قیمت ورق گالوانیزه

هر چند نوسانات موجود در بازرا در قیمت ورق گالوانیزه تاثیر گذار است. اما کیفیت و ضخامت ورق گالوانیزه تولید بیشترین سهم را در قیمت ورق گالوانیزه دارد. مهم ترین شاخص ها برای خرید ورق گالوانیزه انتخاب کاربرد و نوع مصرف ورق ، نوع برند و کارخانه تولید کننده ورق می باشد.به عنوان مثال در محیط هایی که با آب در تماس هستند، باید از ضخامت پوشش روی که از زنگ زدگی جلوگیری می کند، مطمئن شد. در صورتی که از ورق گالوانیزه در سقف ها و موارد دکوراتیو استفاده شود، باید به ظاهر ورق توجه کرد.

مشتریان گرامی به راحتی می توانند قیمت روز ورق گالوانیزه برنده های مختلف در ایران را با یکدیگر مقایسه کنند. سپس اقدام به خرید ورق گالوانیزه مورد نظر خود نمایند. یکی از مزیت های خرید از سایت ما این است که شما به راحتی می توانید قیمت ورق گالوانیزه کاشان ، قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس و سایر برند های موجود در ایران را با هم مقایسه کنید. فروش ورق گالوانیزه در ایران نیاز در تناژ بالا به قیمت کارخانه می باشد و در تناژ پایین نیز فروش ورق گالوانیزه به مناسب ترین قیمت انجام می شود.

فولاد و آهن پس از طی کردن مراحل گالوانیزاسیون، به ورق‌های گالوانیزه تبدیل می‌شوند. اینکه در این فرآیند از چه روش‌هایی استفاده می‌شود و در نهایت چند نوع ورق گالوانیزه خواهیم داشت، موضوعی است که در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم.ورق گالوانیزه در ضخامت و عرض‌های مختلف به دو صورت رول و برش خورده قابل عرضه در کارخانه، بنگاه تهران، بندر انزلی و بندرعباس است. ایران نیاز همچنین انواع خدمات برش، فرمینگ، نواربری و پانچ را انجام می‌دهد.

 

ورق گالوانیزه

فولاد و آهن در برابر عواملی مانند رطوبت و هوا اکسید می‌شوند. بنابراین برای اینکه مقاومت آن‌ها را در برابر چنین عواملی افزایش دهند، از گالوانیزه کردن یا روی اندودی استفاده می‌کنند. گالوانیزه کردن ورق‌های فولادی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه آن‎ها را توضیح خواهیم داد.با استفاده از گالوانیزه کردن ورق‌های فولادی، به راحتی می‌توان طول عمر آن‌ها را تا 50 سال افزایش داد. در ضمن معاینه فنی ورق گالوانیزه نسبت به سایر ورق‌ها ساده‌تر انجام می‌شود؛ پس می‌توان گفت از نظر فنی هم بهتر هستند.

قیمت ورق گالوانیزه؛ قیمت ورق گالوانیزه شهر کرد، کاشان، هفت الماس، تاراز و فولاد مبارکه

ابعاد ورق‎های گالوانیزه

کارخانه‌ای که ورق‌های گالوانیزه تولید می‌کند، باید ابعاد ورق‌های تولیدی را به صورت دقیق منتشر کند تا مشتری مطابق با نیاز خود محصول را تهیه کند. معمولا ضخامت ورق‌ها نسبت به یکدیگر متفاوت است و این تفاوت باعث می‌شود وزن نهایی فرق کند. برای مثال وزن نهایی دو ورق به طول و عرض یکسان، با ضخامت‌های مختلف، به تفاوت ضخامت آن‌ها بستگی دارد. هرچه ضخامت بیشتر باشد، وزن هم بیشتر می‌شود.

کاربردهای ورق گالوانیزه

از آن‌جایی که ورق‌های گالوانیزه مقاومت زیادی در برابر عوامل محیطی دارند، کاربردهای زیادی دارند. برای مثال برای ساخت مخزن تانک، مخزن متحرک و ساکن استفاده می‌شوند. برای ساخت اغلب تجهیزاتی که برای آشپزخانه استفاده می‌شوند، از ورق‌های گالوانیزه ساخته می‌شود. این ورقها در ساخت کابینت آشپرخانه، یخچال، ماشین لباسشویی و غیره کاربرد زیادی دارند.

برای ساخت کانال‎های تهویه هوا یا خنک کننده هم از ورق گالوانیزه استفاده می‌شود. تابلوهای برق صنعتی هم با همین ورق ساخته می‎شود. انواع مختلف پروفیل و محصولات فولادی، سقف‎ها، سوله، سالن و غیره همگی با استفاده از ورق‌های گالوانیزه تولید می‌شوند. کاربرد زیادی که این نوع ورق‌ها دارند، به دلیل سادگی تمیزکاری و همچنین سختی زیاد آن‌ها است. از ورق‌های گالوانیزه در بسیاری از صنایع دیگر استفاده می‌شود که در ادامه لیست آن‌ها را ذکر کرده‌ایم:

  • صنعت هواپیماسازی
  • صنایع نظامی
  • صنایع کشاورزی
  • ساخت سیستم های تصفیه هوا
  • حمل و نقل
  • کارخانجات
  • ساخت قفسه‌های آشپزخانه
  • لوله‌های فولادی برق
  • تابلوهای راهنمایی و رانندگی

 

قیمت ورق رنگی در وب سایت ایران نیاز به روز می باشد و مشتریان گرانی می توانند با شماره های ۰۳۱۴۵۸۵۲۴۹۱ و ۰۹۱۳۱۱۷۱۱۳۱ و ۰۹۱۳۸۱۸۳۱۳۶ تماس بگیرند و از قیمت لحظه ای انواع ورق رنگی ارائه شده در ایران نیاز مطلع شوند.

قیمت روز ورق گالوانیزه ، فروش انواع ورق گالوانیزه

روش‌های تولید ورقهای گالوانیزه

برای تبدیل ورق‌های فولادی به گالوانیزه از 4 روش متفاوت استفاده می‌شود که در همین بخش آن‌ها را توضیح می‌دهیم. ورق‌هایی که در این 4 روش تولید می‌شوند، با یکدیگر فرق دارند و برای موارد مختلفی هم استفاده می‌شوند. روش اول تبدیل ورق‌های فولادی به گالوانیزه اندود کردن، الکتروگالوانیزه است که در این روش از جریان‌های الکتریکی و همچنین محلول الکترولیتی استفاده می‌شود. محلول الکترولیتی شامل سولفات روی است.

ورق گالوانیزه‌ای که با این روش ساخته می‌شود، برای کاربردهای خاصی که حساس هستند استفاده می‌شود. یکی از کاربردهای این نوع ورق‌ها در خودروسازی است. یکی از ویژگی‌های ورق‌هایی که با روش الکتروگالوانیزه تولید می‌شوند این است قابلیت رنگ آمیزی دارند. روش دومی که برای گالوانیزه کردن استفاده می‌شود، روش گرم است. این روش به عنوان روش کلاسیک هم شناخته می‌شود.

 در روش گرم برای تولید ورق گالوانیزه، قطعه فولادی را درون یک استخر پر از روی قرار می‌دهند تا کاملا غوطه ور شود. بعد از اینکه روی به ورق چسبید، پیوند متالورژیکی بین این دو یعنی روی و فولاد ایجاد می‌شود. روش دوم نسبت به سایر روش‌ها، مقرون به صرفه است و مزیت آن هم این است که شکل فولاد اهمیتی ندارد. چون کاری که انجام می‌شود این است که فولاد را به صورت مستقیم وارد استخر پر از روی می‌کنند.

لازم به ذکر است که روش غوطه ور کردن فولاد باعث استحکام زیاد آن می‌شود. روش گالوانیزه گرم به دو صورت می‌تواند انجام شود. گالوانیزه تر حالت اول است که در آن محلول کلرید آمونیاک روی مواد مذاب ریخته می‎شود و سپس مراحل آماده سازی طی می‌شود. پس از آن به صورت همزمان با فلاکس آغشته و وارد مواد مذاب می‌شود.

حالت دوم گالوانیزه خشک است که قطعات را وارد محلول کلرید آمونیاک می‌کنند و قبل از اینکه فولاد وارد مواد مذاب شود، ابتدا آن را با خشک کن آغشته می‌کنند. روش سوم برای درست کردن ورق گالوانیزه، هم زمان‌بر است و هم اینکه حساسیت زیادی باید برای آن به خرج داد. روش سوم گالوانیلینگ نام دارد و روشی تخصصی است که توسط متخصصین انجام می‌شود.

در این روش از هر دو تکنیک گرم و گداختگی استفاده می‌شود. به عبارت دیگر در مرحله اول با استفاده از روش گرم، روی ورق فولاد را با روش کاملا پوشش می‌دهند و سپس در مرحله بعدی، آن را وارد کوره می‌کنند. در نهایت محصول، آلیاژی از آهن و روی خواهد بود. روش چهارم برای تولید ورق گالوانیزه، گالوانیزاسیون نام دارد که همانند روش دوم انجام می‌شود. تنها تفاوتی که با آن دارد این است که قبل از اینکه ورق فولادی وارد استخر روی شود، آن را با مایعی تمیز می‌کنند. ورق‌هایی که در این روش تولید می‌شوند، یکدست و یکپارچه خواهند بود.

مزیت‌های ورق گالوانیزه

به طور کلی استفاده از ورق‌های گالوانیزه هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. هزینه تعمیر و نگهداری این نوع ورق‌ها خیلی کم است و از طرفی گالوانیزه کردن طول عمر قطعه را افزایش می‌دهد. پوششی که ورق‌های گالوانیزه دارند، سختی و دوام بالایی دارد. به طوری که با وجود شکستگی باز هم قطعه زنگ نمی‌زند. بازرسی ورق‌های گالوانیزه بسیار راحت است و به هیچ ابزار خاصی نیازی نیست. تنها کافی است با چشم آن‌ها را بررسی کرد. ورق فولادی که گالوانیزه باشد، مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش خواهد داشت.

سخن پایانی

ورق گالوانیزه به ورق فولادی یا آهنی گفته می‌شود که مراحل گالوانیزه کردن را طی کرده است. از آن‌جایی که فولاد و آهن مقاومت کمتری در برابر عوامل محیطی مختلف دارند، برای افزایش طول عمر آن‌ها از روش گالوانیزه کردن استفاده می‎شود. گالوانیزه کردن قطعات فولادی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در این مطلب آن‌ها را توضیح دادیم.

استفاده از این نوع ورق‌ها بسیار زیاد است و در اغلب صنایع از جمله حمل و نقل، کشاورزی، ساخت تجهیزات آشپزخانه، ساخت و ساز، خودروسازی، کشتی سازی، ساخت در و پنجره و غیره از آن‌ها استفاده می‌شود. ورق‌های گالوانیزه از نظر ضخامت با هم فرق دارند. هرچه ضخامت ورقه بیشتر باشد، وزن نهایی آن هم بیشتر خواهد بود. در نتیجه قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

فروش آجر نسوز با قابلیت تامین در تناژهای بالا انجام می شود. برای اطلاع از قیمت آجر نسوز با ما در ارتباط باشید

خرید انواع ورق های گالوانیزه 

قبل از خرید ورق های گالوانیزه نیاز خود را مشخص کنید. محیطهایی که در مجاورت آب می باشند به دلیل احتمال زنگ زدگی بالا بهترین مکان ها برای استفاده از این نوع ورق ها هستند. بنابراین ساخت لوله بخاری، کانال کولر، سایبان، گلخانه، قطعات فلزی لوازم خانگی پر کاربرد در آشپزخانه، مخازن آب و مصارف انرژی در کشاورزی، انواع دودکش، لوله ها و اتصالات، تابلو و پنل های برق و ناودان از جمله مواردی است که از ورق گاروانیزه در تولید آن ها استفاده می شود. ورق گاروانیزه صنعتی نوعی خاص از ورق گالوانیزه است که در ساخت بدنه و سقف سوله ها کاربرد دارد.