روشویی کابینتی ، کابینت سرویس بهداشتی

روشویی کابینتی در سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد که شبیه یک میز کنسول است و در ورودی یا راهرو دیده می شود. قیمت روشویی کابینتی در ایران بسیار متفاوت است به دلیل دلال هایی که وجود دارد و این محصولات را به دست عموم می رسانند. نسل جدید روشویی های سرویس بهداشتی ، روشویی کابینتی می باشد. این نوع کابینت سرویس بهداشتی بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است و فضای سرویس شما را به نحو چشمگیری زیباتر می کند. این روشویی سرویس بهداشتی قابلیت ست کردن تمامی مدل های شیرآلات بهداشتی ، توالت فرنگی و وال هنگ آن را دارد. روشوئی کابینتی دارای یک فضای کابینتی برای قرار دادن لوازم بهداشتی ، دستمال و حوله است.

خرید روشویی کابینتی قیمت مناسب 

برای استفاده بهتر از فضای اطراف سرویس بهداشتی روشویی های کابینتی بهترین گزینه برای خرید هستند. این روشوئی ها در اطراف خود دارای کابینت بوده که به آن اصطلاحا باکس گفته می شود. به طور معمول درون این باکس لوازم بهداشتی کوچک و یا لوازم دستشویی و حمام را قرار می دهند.

طرح این کابینت های سرویس بهداشتی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آن است. اگر این روشوئی ها به صورت کلاسیک طراحی شده باشند ممکن است برای خرید کابینت روشوئی هزینه بیشتری را پرداخت کنید.قبل از خرید روشویی لازم است حتما فضای داخلی سرویس بهداشتی خود را کاملا بررسی کنید و از وجود فضای کافی جهت استفاده بهینه از این روشویی مطمئن شوید.

قیمت روشویی کابینتی

متریال نقش مهمی در تعیین قیمت روشوئی کابینتی دارد. در کل با توجه به متریال به کار رفته در این نوع از روشوئی ها ، آن را به کالاهای لوکس ساختمانی تبدیل کرده است. ضدآب بودن ، تنوع رنگی جذاب و البته تنوع در نوع متریال جزو ویژگی های این محصولات هستند. قیمت کابینت دستشویی در رده متوسط رو به بالا قرار دارد، البته این موضوع به کیفیت ساخت آن و متریال استفاده شده نیز بستگی دارد.

جنس روشوئی کابینتی اصفهان

معمولا از چوب ، پی وی سی ، سنگ مصنوعی کورین و کوارتز برای ساختن روشویی های کابینتی استفاده می کنند.به دلیل طراحی خاص و البته متریال لوکس که در ساخت آن استفاده میشود با قیمت بالاتری نسبت به نسل قدیمی کاسه روشویی دستشویی ساخته و تولید میشود.

روشویی کابینتی ، کابینت سرویس بهداشتی

بهترین روشویی کابیت دار را انتخاب کنید

به نظر می رسد که انتخاب یک روشویی کابینت دار یکی از ضروری ترین وسله ها و تجهیزات برای سرویس بهداشتی و حمام می باشد. بهترین روشویی کابینتی اصفهان می تواند از جنس پی وی سی (pvc) باشد زیرا این متریال به راحتی تمیز شده و در برابر آب و رطوبت بیشتر دوام می آورد. روشویی کابینتی PVC عمری طولانی دارد و با گذشت زمان دچار رنگ پریدگی نخواهد شد.

مزایا و فواید استفاده از کابینت‌ روشویی یا روشویی دستشویی

به جز زیبایی و نظمی که این محصول برای شما به ارمغان می آورد ، بهداشت محیط اصلی ترین و مهم ترین حسن این انتخاب است. با توجه به میکروبی بودن محیط سرویس بهداشتی و پخش این میکروب ها تا شعاع چند متری پس از هر بار کشیدن فلاش تانک ، پزشکان توصیه می کنند که مسواک و سایر وسایل بهداشتی را در یم محفظه بسته قرار دهید. بنابراین استفاده از کابینت‌ سرویس بهداشتی پی‌وی‌سی (pvc ) از بروز ارگانیسم‌های خطرناک ازجمله : استرپتوکوکسی ، ای کولی و استافیلاکوکسی جلوگیری می کند.

چرا باید روشویی کابینتی بخریم؟

برای جدا کردن وسایل و لوازم در فضای حمام و سرویس بهداشتی ، داشتن یک فضای مناسب جهت نگهداری مطلوب از این وسایل روشویی کابینتی جزو تجهیزات ضروری حمام و سرویس بهداشتی به حساب می آید. شما می توانید از این محصول برای نگهداری لوازم بهداشتی و نظافتی استفاده کنید.

طراحان دکوراسیون داخلی از کابینت روشویی به عنوان یک عنصر زیباسازی در افزایش جذابیت دکوراسیون سرویس بهداشتی استفاده می کنند. بدون تردید، نظافت و رعایت اصول بهداشتی از مولفه های مهم و حائز اهمیت در تمام ابعاد زندگی انسان ها به شمار می رود.

 

معیار های مهم برای خرید کابینت سرویس بهداشتی

شما با توجه به فضایی که در اختیار دارید باید تشخیص دهید که چه محصولی را خرید کنید. روشویی بزرگ یا کوچ داشتن مهم نیست بلکه استفاده درست از فضا و قرار دادن یک کابیت سرویس بهداشتی مناسب در محل مورد نظر دارای اولویت است. به علاوه سبک دکوراسیون سرویس بهداشتی تأثیر زیادی بر خرید روشویی کابینتی می‌گذارد. از طرف دیگر در انتخاب این تجهیزات باید بزرگی سرویس بهداشتی و درب ورودی و مسیر باز و بسته شدن آن را در نظر بگیرید.

بر روی این کابینت ها انواع کاسه دستشوئی را می توانید نصب کنید. حتی این تجهیزات قابل نصب بر روی زمین است یا می توانید با کمی ارتفاع آن را نصب نمائید. قیمت روشویی‌های کابینتی به تجهیزات به کار رفته و اندازه روشویی بستگی دارد. فرقی ندارد که کدام نوع و مدل را انتخاب کنید، همه آن‌ها لوله‌های فاضلاب و لوله‌های تأمین آب را پنهان می‌کنند و ظاهری بسیار زیبا و منحصر به فرد به سرویس بهداشتی می‌دهند.

ارتفاع و عمق این تجهیزات در طراحی آن‌ها تأثیرگذار است. کابین روشویی در طراحی‌ و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند، آن‌ها ممکن است دارای کشو و طبقه بوده، به صورت تک درب یا دو درب باشند، مجزا از شیر و روشویی یا دارای روشویی توکار یا روکار بوده و یا از مدل دیواری یا پایه‌دار باشند.در حال حاضر روشویی کابینتی بدون پایه که به روشویی مدرن نیز معروف است بیشترین خریدار را دارد.

قیمت روشویی کابینتی کوچک

روش نصب روشویی کابینتی

اگر فکر می کنید که نصب روشویی کابینتی نیاز به مهارت خاصی دارد باید بگوئیم که خیر اینگونه نیست. افرادی در تاسیسات و لوله کشی ساختمان کار می کنند هم می توانند این روشوئی ها را نصب کنند.

قیمت روشویی کابینتی کوچک

روشوئی کابینتی کوچک دارای طول 40 تا 70 سانتی متر و از دیوار تا جلوی روشویی دارای 30 تا 40 سانتی متر عمق می باشد. قیمت روشویی کابینتی کوچک با توجه به متریال به کار رفته و ابعاد آن نسبت مستقیم دارد. بنابراین روشوئی های کابینت دار کوچک جزو ارزان ترین روشویی های کابینتی می باشند. با توجه به اینکه روز به روز فضای محیط سرویس بهداشتی کوچک و کوچکتر می شود لزوم ساخت , تولید و فروش روشویی های سایز کوچک نیز به مراتب بیشتر به چشم میاد.

برای اطلاع از لیست قیمت آجر نسوز در اصفهان با شماره های ۰۹۱۳۱۱۷۱۱۳۱ و ۰۳۱۴۵۸۵۲۴۹۱ تماس بگیرید. تا مشاوران ما بهترین آجر نسوز قیمت مناسب برای شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت موجود در بازار معرفی کنند.