دسته بندی مصالح ساختمانی

فوم سقفی – قیمت انواع فوم سقفی

قیمت انواع فوم سقفی – پلاستو فوم – پلی استایرن – یونولیت بسته بندی – ورق یونولیت در دانستیه های مختلف

فوم سقفی – قیمت انواع فوم سقفی

فوم سقفی عبارت است از پانل های فومی ساخته شده از پلی استایرن اکسترود شده که به میزان زیادی در عایق بندی سقف و دیوار و همچنین افزایش مقاومت سازه کمک می کند.

 
جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۱۰۴۴۵۹۸ تماس بگیرید (کثیری)
 

یونولیت ساختمانی  و فوم سقفی روی هم چیده شده و سپس فوم ها  با بتن پر می شود . ساخت و ساز با این نوع یونولیت ها توسط بلوک های یونولیت  درست مانند ساختمان سازی با اسباب بازی است! . این بلوکها جهت محکم کردن بتن در ساخت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد .میله های فولادی برای تقویت ساختار استفاده می شود.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت فوم سقفی با شماره ۰۹۱۳۱۰۴۴۵۹۸ تماس بگیرید (کثیری)
 
 
فوم سقفی
یک روش خاص برای پر کردن بلوک های پلی استایرن یونولیتی برای جلوگیری از سرریز و یا گسترش بیش از حد بتن ساختمانی استفاده می شود. به این ترتیب ساختار فوم و فوم سقفی به عنوان آجر خالی استفاده می شود. سپس با بتن پر شده است.یونولیت های ساختمانی نه تنها برای ساخت استفاده می شود. بلکه به دلیل وجود مواد عایق به شکل یک عایق صوتی و همچنین به عنوان عایق حرارتی نیز مورد استفاده می باشد. سیم کشی و لوله کشی لوله های برق را نیز می توان در پلی استایرن وارد نمود که تضمین نصب سریعتر از لوله های برق و لوله کشی در ساختمان را می دهد.
با به هم پیوستن بلوک های ساختمانی فوم سقفی ،می توان  ساخت و ساز فوق العاده قوی و در عین حال، به خوبی عایق بندی شده را می توان سریع تر از آجر معمولی و روش ملات داشت .اتصالات فولادی کرومیت اطمینان از تقویت انعطاف پذیر از ساختار را می دهد.
 
فوم سقفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *