دسته بندی مصالح ساختمانی

قیمت انواع یونولیت سقفی و ابعاد فوم سقفی (پلاستوفوم)

ابعاد فوم سقفی

ابعاد یونولیت سقفی قیمت | قیمت فوم سقفی در اصفهان 

پلاستوفوم و یا بلوک یونولیت اصفهان در حقیقت ماده ی است سفید رنگ و متخلخل ازنوعی پلیمر که طی فرآیندی تحت فشار بخار آب و دما ساخته می شود .

فوم سقفی نسوز :

به طور کلی این فوم به دو صورت سوزان و نسوز تولید و روانه بازار می شود . انواع سوزان به هیچ وجه نباید در عایق بندی در ساختمان استفاده شود . این نوع تنها با شعله ای کم آتش گرفته و گازهای سمی و سیاه رنگی از خود متصاعد می کند . از آن تنها در بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد . نوع دوم و نسوز که بیشتر کاربرد عایق سازی در ساختمان دارد . در صورت آتش گرفتن شعله ور نشده و گازی از خود متصاعد نمی کند و تنها ذوب می شود .

فوم پلی اتیلن رولی :

قیمت فوم سقفی پلی اتیلن از دیگر انواع فوم می باشد . این محصول دارای بافتی ریز دارای هوا می باشد . ضمن آنکه دارای خاصیت تراکم سلولی بوده که به همین دلیل به عنوان بهترین ایزولاسیون برای دما حرارت رطوبت و صدا به حساب می آید . فوم فشرده دماهای منفی ۳۵ درجه تا مثبت ۸۰ درجه سانتی گراد را تحمل می کند . فوم سرد ورقی ضمن مقاومت بالا در برابر حرارت و برودت از نفوذ آب هم به میزان زیادی جلوگیری می کند .

به علاوه در برابر اسیدهای حلال ، رقیق و یا خورنده از خود مقاومت خوبی نشان خواهد داد . فوم رولی در مقابل ضربه و الکتریسیته هم بسیار مقاوم بوده . از موادی تولید می شود که فاقد هرگونه بو ، مزه و خواص شیمیایی خطرناک می باشد . عمر زیادی داشته و هزینه های چندباره برای تعویض لازم ندارد . به همین دلیل است که این محصول نسبت به انواع معمولی از خواص برتری برخوردار است .

ابعاد یونولیت های ساختمانی که بیشترین مصرف را در ایران دارد به شرح زیر است :

ابعاد یونولیت های مخصوص و فوم سقفی اصفهان تیرچه های سفالی فندوله ای ، پاشنه بتنی و پیش تنیده با ( طول ۲ متر ، عرض ۵۰ و ارتفاع ۲۰ و ۲۵ سانتیمتر )

در این بلوکها نشیمن ۳ و آویز ۴ سانتیمتر می باشد .

بلوک یونولیت مخصوص تیرچه های کرومیت ( فلزی ) و نیازیت ( طول ۲ و ۱ متر ، عرض ۶۵ و ارتفاع ۲۰ و ۲۵ سانتیمتر )

نشیمن این بلوکها روی ورق تیرچه ۲/۵ تا ۳ سانت و آویز نیز ۱ سانت است .

جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۱۰۴۴۵۹۸ تماس بگیرید (کثیری)

در صورتی که از رابیتس و یا سقف کاذب در زیر سقف های تیرچه فلزی استفاده نشود . پیشنهاد می شود که آویز بلوک بیشتر از ۱ سانتی متر ( ۱/۵ یا ۲ سانت ) در نظر گرفته شود . تا مقدار گچ و خاک زیر ورق تیرچه بیشتر از زیر بلوک پلاستوفوم اجرا شود . و رد تیرچه در زیر سقف پس از نازک کاری ساختمان دیده نشود . در این صورت باید دقت کرد که وزن و حجم بتن روی سقف نیز به همان اندازه افزایش پیدا خواهد کرد .

ابعاد یونولیت سقفی قیمت

ابعاد یونولیت سقفی قیمت

با توجه به ارتفاع سقف ها ابعاد یونولیت های ساختمانی تولید شده قابل تغییر و به سفارش مشتری نیز تولید می گردد .

همچنین ابعاد ورق نیز به طول ۲ و عرض ۱ متر است . که در ضخامت های مختلف قابل تولید است .

یونولیت های دیواری تری دی پنل ( ۳d panal ) در اندازه ۲ * ۱ و با ضخامت ۶ ، ۸ و ۱۰ سانتی متر است .

برش یونولیت ها توسط دستگاه های cnc انجام می شود . با توجه به این موضوع امکان تولید بلوک ها در هر اندازه ای به سفارش مشتریان امکان پذیر می باشد .  علاوه بر محصولاتی که به صورت انبوه و روزانه تولید می نماید آمادگی دارد کلیه سفارشات مهندسین و کارفرمایان محترم را در اسرع وقت تولید و به سراسر ایران ارسال نماید .

ماد فوم ، تولید کننده یونولیت سقفی استاندارد ، کیفیت محصول تولیدی خود را تضمین می کند .

 

جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۱۰۴۴۵۹۸ تماس بگیرید (کثیری)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *